سبد خریــــــــــــــــد
ردیف عکس محصول                   نام کالا                   کد کالا قیمت تعداد کل قیمت حذف
2دماسنج و رطوبت سنج تستو تیپ TESTO 605i NEW نوک چرخان306001363388000188000
1قرص PHENOL RED دستگاه فتومتر Water-i.d.306004219810110
بستن

دستگاه ضد رسوب الکترونیکی چیست ؟ 

مزیت ضد رسوب الکترونیکی چیست؟

دستگاه ضد رسوب الکترونیکی چیست ؟
شکل فوق دستگاه رسوب گیر خانگی می باشد

1.1 دستگاه ضد رسوب الکترونیکی نیاز به مراقبت و تعویض قطعات (فیلتر و ...) ندارد. 

1.2 از کار نمی ایستد و با مصرف انرژی ناچیز (در حد 6 وات) به طور شبانه روز فعال است.

1.3 مصرف انرژی را در خانه کاهش می دهد (با از بین بردن لایه عایق مانند رسوب) در نتیجه هزینه های خانوارکاهش یافته و در سطح کشور یک صرفه جویی بزرگ انرژی رخ می دهد.

1.4 عمر مفید لوازم خانگی را افزایش می دهد (لوازم خانگی با تشکیل رسوب مانند لوازم کهنه کار می کنند و خیلی سریع فرسوده می شوند). 

1.5 برای پاک کردن رسوب و یا سایر سرویس ها نیازی به خاموش کردن لوازم خانگی و از کار انداختن آنها نیست. (در سرمای زمستان ناچار به خاموش کردن آبگرمکن و ... برای سرویس آنها نمی شوید).

1.6 کارکرد لوازم خانگی را سرعت می بخشد، آب زود گرم می شود، لباس ها و ظرف ها زود شسته می شوند. (25 درصد صرفه جویی در زمان کارکرد لوازم خانگی)

1.7 در مصرف آب صرفه جویی می شود. 

1.8 حلالیت آب افزایش یافته و در نتیجه مواد شوینده بهتر کف کرده، لباس ها و ظرف ها بهتر از گذشته شسته و تمیز شده و حتی، پوست و موها پس از استحمام، تمیزی و لطافت بیشتری می یابند. 

1.9 فشار آب گرم در آبگرمکن، پکیچ و شوفاژ هرگز کاهش نمی یابد و همیشه مانند یک دستگاه نو، آب را گرم می کند، 

1.10 از پوسیدگی و زنگ زدگی لوله ها و لوازم خانگی و حتی شیرآلات جلوگیری می شود.

2 - نحوه کار دستگاه چگونه است؟ این روش در جهان نسبتاً جدید است. دستگاه از طریق سیم های آنتن، امواجی را تولید می کند که قادر است مولکول های آب را به جنبش و حرکت بیشتر وا دارد (ویبره کردن مولکول های آب40,000 بار در ثانیه). این عمل باعث می شود، پدیده "گلوله برفی" ایجاد شود. کلسیم (رسوب) در آب حل شود (رسوب های قدیمی پاک شود) همچنین جنبش مولکولی، سبب آزاد شدن مولکولی بیشتر آب می شود . 


به این ترتیب محلول فوق اشباع آب به حالت "زیر اشباع" تبدیل شده و مانع از تشکیل بلورهای رسوبی می شود. تعیین بسامد و میدان های انرژی از لحاظ شکل و مقدار باید دقیق و حساب شده باشد تا دستگاه با کارایی مطلوب کار کند.

امواج دستگاه کاملا بی صدا و بی ضرر است. 

3 - این دستگاه در چه لوازمی کاربرد دارد؟ در آبگرمکن، پکیج، دیگ چدنی (شوفاژ)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، آبسردکن، یخساز، یخچال ساید بای ساید، کولر آبی، یونیت دندانپزشکی، مدل های صنعتی در چیلرها ، سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی، بویلرها، صنایع غذایی، کارواش، استخرها، سونا و........ 

4- رسوب ها چه می شوند؟ در لوازم خانگی و یا ساختمان های نوساز، هیچ رسوبی تشکیل نمی شود و آب با همان کیفیت حفظ می شود ولی چون ظرفیت حلالیت آب افزایش یافته، عمل شست وشو بهتر انجام می شود (لباس، ظرف و یا استحمام) اما در لوازم خانگی کارکرده و یا لوله های قدیمی، رسوب ها (به شرطی که کمتر از 50 درصد لوله را پوشانده باشد) به تدریج "مولکول به مولکول" پاک شده و خارج می شوند. مثلاً از لباسشویی و ظرفشویی پس از شست و شو وارد فاضلاب می شود و در آبگرمکن و پکیج و شوفاژ نیز از قسمت آب گرم خارج می شوند (بدون آنکه دیده شوند چون حالت مولکولی دارند). 

افزایش غلظت آب به خاطر پاک کردن رسوب ها فقط یک درصد است . یعنی مقدار بسیار ناچیز. بطور مثال هنگامی که غلظت آب یک منطقه در تهران PPm160 است. غلظت آب ناشی از کار دستگاه PPm 6/161 می شود در حالی که آب در حال جوش کتری یا سماور و چای محصول آن، در همان خانه PPm 450 غلظت دارد، یعنی حدود 300 درصد بیشتر از آب مصرفی، و ما بدون نگرانی و از سر عادت مقدار زیادی چای می نوشیم بنابراین ملاحظه می شود افزایش غلظت ناشی از دستگاه بسیار ناچیز است و تنها در اثر مرور زمان (بین 3 تا 12 ماه براساس قطر رسوب قدیمی) رسوب ها پاک می شوند. 
به عبارتی دستگاه ضدرسوب، در مرحله اول از رسوب گذاری جلوگیری می کند و سپس به پاک کردن تدریجی اما مداوم رسوب قدیمی می پردازد. رسوب ها نیز آنقدر ریز و کوچک هستند که حتی با میکروسکوپ نیز قابل مشاهده نیستند. 


5 - در صورتی که از آب مورد نظر (لوله یی که دستگاه روی آن بسته شده) مصرف شود، 
آیا ضرری برای انسان ندارد؟ تجربه های جهانی (در بسیاری از کشورهای توسعه یافته ودر طول 30 سال اخیر) هیچ گونه اثر منفی را ثبت نکرده است. زیرا دستگاه به هیچ عنوان تغییری در خاصیت شیمیایی آب به وجود نمی آورد و آب طبیعی همچنان سالم می ماند. در مواردی که آب سخت است و مثلاً چای تهیه شده از آن کدر می شود، وقتی از دستگاه ضدرسوب استفاده می شود، طعم آب بهتر و رنگ چای زلال و شفاف و خوش طعم می شود . ضمن آنکه تنها در آبسردکن و یخچال ساید بای ساید از آبی که از دستگاه عبور کرده،
استفاده می شود و در بقیه دستگا ها، چون قسمت آب گرم از دستگاه تاثیر می پذیرد و آب گرم نیز مصرف خوراکی ندارد ، بنابراین بطورقطع هیچ مشکلی برای مصرف پیش نمی آید. 


دستگاه رسوب گیر صنعتی
شکل فوق نصب رسوب گیر صنعتی رو نشان می دهد


6 - آیا آب مصرفی را تصفیه می کند ؟ اگر منظور کم کردن املاح محلول در آب است، خیر دستگاه املاح را اصلاح می کند. در ضمن باید توجه داشت که املاح آب برای سلامت بدن انسان ضروری است و حتی برخی آبهای معدنی نیز املاح بیشتری نسبت به آب های معمولی دارند با این حال در مناطقی که آب خیلی سخت است (املاح بسیار زیاد دارد) و خانواده ها از سیستم های تصفیه آب استفاده می کنند (هر نوع) با استفاده از دستگاه ضد رسوب عمر فیلترهای تصفیه آب بین 4تا 6 برابر افزایش می یابد و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. 

7 - دستگاه چه حجم آب را پوشش می دهد؟ دستگاه های ضد رسوب برای میزان متفاوت مصرف طراحی و ساخته شده اند . مثلاً در مدل خانگی، با حجم مصرف حداکثری یک واحد که 2/1 اینچ ورودی آب است، طراحی شده است. در مدل های صنعتی و بزرگ نیز براساس حداکثر زمان مصرف دستگاه ها محاسبه و طراحی شده اند. 

8 - آیا دستگاه در مناطقی که سختی آب خیلی زیاد است هم کار می کند؟ دستگاه بطور طبیعی در آب هایی با سختی کم و متوسط به خوبی کار می کند، اما اگر آب منطقه ای خیلی سخت باشد، باید از دستگاه های با قدرت بالا و نیمه صنعتی استفاده شود.

9 - آیا دستگاه مشابه خارجی دارد؟ بله، این تکنولوژی در سال 1995 توسط سازمان فضایی آمریکا NASA مورد توجه قرار گرفت و سپس در کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن، روسیه و چند کشور صنعتی تکنولوژی ساخت این دستگاه رواج یافت. صاحبان صنایع و مردم در این کشورها سال هاست که از دستگاههای ضد رسوب الکترونیکی استفاده می کنند. 

نصب رسوب گیر روی مخازن و تانکرهای ذخیره آب
نصب رسوب گیر روی مخازن و تانکرهای ذخیره آب

10 - مزیت های ضد رسوب الکترونیکی بهرشد نسبت به مدل های مشابه چیست؟ مزیت های این دستگاه شامل موارد زیر است: 
10.1 قیمت ارزان- بهای هر دستگاه حدود یک دهم قیمت دستگاه مشابه خارجی است.
10.2 طراحی براساس کیفیت آب های ایران – دستگاه های ضد رسوب الکترونیکی بهرشد، براساس کیفیت آب های فلات ایران طراحی شده تا بهترین کارایی را با توجه به طبیعت این مناطق ارایه دهد



رسوب گیر پکیج، رسوب گیر آبگرمکن(رسوبگیر الکترونیکی سونیک)
جهت خريد اين محصول روي توضيحات كليك كنيد
 

منبع : ایران صنعت : www.irsanat.com

برچسپ : دستگاه رسوب گیر خانگی ، دستگاه رسوب گیر الکتریکی ، بهترین دستگاه رسوب گیر خانگی ، دستگاه رسوب گیر بهرشد ، دستگاه رسوب گیر آبگرمکن ، دستگاه رسوب گیر پکیج ، دستگاه رسوب گیر موتور خانه ، دستگاه رسوب گیر صنعتی 

گرد آورنده : irsanat.com :( پیمان محمدرضایی )
تاریخ ارسال :  1394/10/16     
تعداد مشاهده :4862

ثبت نظرات شما کاربران محترم باعث بهبود مطالب سایت خواهد شد
نام و نام خانوادگی : الزامی
تلفن/ایمیل :
نظر شما : الزامی
کد امنیتی :

الزامی


دیگر مطالب مرتبط با موضوع : تاسیسات


جهت دیدن مطالب بیشتر کلیک کنید             
آخرین مقالات ارسالی
مطالب تصادفی


دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 120
تاریخ :1403/2/26
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.